TEHNIČKI PREGLED

NE PROLAZI VIŠE Objavljeno zbog čega hrvatski vozači najčešće padaju na tehničkom pregledu

Podaci pokazuju i da se najveći dio voznog parka u Hrvatskoj sastoji od starih vozila

Prošle godine u prvom pokušaju 22 posto vozila nije prošlo
tehnički pregled, a najčešći nedostaci utvrđeni su
na uređajima za kočenje, pokazuju objavljeni podaci
Centra za vozila Hrvatske, koji pokazuju i da Hrvatska ima stari
vozni park.

Od ukupno 2,15 milijuna pregledanih vozila na redovnom
tehničkom pregledu u 2019. godini, neispravnih je bilo 471,4
tisuće, što je rast od 1,1 posto u odnosu na 2018.
godinu. Uobičajeno najveći broj nedostataka uočen je na
uređajima za kočenje, a slijede nepravilnosti na uređajima
za osvjetljavanje i svjetlosnu signalizaciju.

Na trećem mjestu po udjelu neispravnosti su osovine,
kotači, gume i ovjes, a slijede nepravilnosti sa samonosivom
karoserijom, šasijom i ostalim dijelovima pa tek
onda nepravilnosti s motorom. Brojna vozila nisu
prošla ni eko test pa je tako prošle godine pronađeno
82.863 nedostatka na ispitivanju ispušnih plinova motornih
vozila. Podaci pokazuju i da se najveći dio voznog parka u
Hrvatskoj sastoji od starih vozila.

Iako se u 2018. godini prvi puta nakon deset godina pojavilo
smanjenje starosti voznog parka, s 14 na
13,7 godina, 2019. nije pokazala nastavak tog
trenda već stagnaciju (13,8 godina). To znači da je i
dalje oko 70 posto voznog parka u Hrvatskoj starije od deset
godina.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije