Sudjelujući u ovom projektu, učiteljice Manuela Stričak i Željka Štampar Zamuda te pedagoginja Erminija Bektešević stekle su nove spoznaje
U okviru Erasmus + projekta pod nazivom Inclusion Trought Arts, učiteljice Osnovne škole Tomaša Goričanca Mala Subotica sudjelovali su u razdoblju 4.11. – 8.11. 2019. godine na edukaciji u Grčkoj u mjestu Sageika u blizini grada Patrasa.
Osim koordinatorice projekta učiteljice Manuele Stričak, učiteljice Željke Štampar Zamuda i pedagoginje Erminije Bektešević na edukaciji u Grčkoj bili su i učitelji iz Finske, Latvije, Španjolske, Finske i Češke.
Prvog su dana svi sudionici posjetili osnovnu školu i sudjelovali na nastavnim satovima grčkog i engleskog jezika,upoznali se sa funkcioniranjem školskog sustava u Grčkoj te održali koordinatorski miting i dogovorili daljnju realizaciju projektnih zadataka.
Drugi radni dan sudjelovali su na prezentaciji Gardnerove Teorije multiple inteligencije i raspravljali o primjeni na zadatke unutar projekta,bili na prijemu kod direktora za prosvjetu Zapadne Grčke i posjetili prekrasan Arheološki muzej u Patrasu.
Zadnji, treći radni dan bile su izuzetno atraktivne i korisne dramske radionice i završni sastanak. Napravljena je analiza edukacije gdje su istaknuti primjeri dobre prakse drugih sudionika, a koji su primjenjivi i u našem okruženju.
Sudjelujući u ovom projektu, učiteljice OŠ Tomaša Goričanca Mala Subotica stekle su nove spoznaje, upoznali nove metode i načine rada, iskusili bogatstva drugog podneblja i kulture, tj. obogatili svoja umijeća poučavanja koja će primijeniti u svom radu s učenicima, a u cilju postizanja što boljih rezultata obrazovno – odgojnog procesa.