Kreće i izgradnja rotora na raskrižju Gospodarske i Biškupečke, u planu je rotor u Hrašćici, gradit će se rotor na raskrižju Međimurske i Koprivničke, zatim jedan rotor nas čeka na cesti prema Ludbregu, kod skretanja za Motičnjak i prema Kućanu, te još jedan kod Slobodne zone...
Nadvožnjak u varaždinskoj Gospodarskoj ulici danas u jutarnjim
satima otvoren je za promet. Događaj je to koji su nestrpljivo
čekali mnogi građani koji prometuju tim dijelom grada, budući da
su radovi na nadvožnjaku stvarali prilične gužve na alternativnim
pravcima, poglavito u Cehovskoj ulici, piše Varaždinski.
Radovi su počeli 23. travnja, kada je bilo najavljeno da će
trajati do 15. kolovoza. Upravo je to što je sanacija završena
prije roka posebno istaknuto na današnjem otvaranju nadvožnjaka,
na kojem su govorili zamjenik gradonačelnika Zlatan
Avar, član uprave Hrvatskih cesta Alen
Leverić i saborski zastupnik Anđelko
Stričak.
Avar je istaknuo dobru suradnju Grada Varaždina, Hrvatskih cesta
i države. Naime, Hrvatske ceste samostalno su financirale
cjelokupnu investiciju od gotovo 6 milijuna
kuna.
– Oba nadvožnjaka sada su obnovljena, najbitnije je da je
sanacija ovog drugog završena prije
Špancirfesta, tako da neće biti nikakvih
prometnih zastoja kada krajem mjeseca krene prava gužva – rekao
je Avar.
Najavljivala se i izgradnja rotora na mjestu
križanja Gospodarske i Zagrebačke, odmah podno nadvožnjaka, no
zahvat, rekao je Avar, nije bilo moguće provesti istovremeno,
piše Varaždinski.
– Sanaciju nadvožnjaka financirale su Hrvatske ceste, a izgradnju
rotora financira Grad. Osim toga, kod rotora se mora napraviti i
studija i sva projektna dokumentacija, što traje, a nadvožnjak je
zaista trebalo brzo obnoviti jer je bio u izrazito lošem stanju.
No sredstva su osigurana u proračunu za 2019. godinu, oko
5 milijuna kuna. Plan je rotor izgraditi do
kraja ove godine – najavio je Avar.
Brojni rotori u planu
Avar i Leverić najavili su i ostale cestovne investicije. Tako je
rečeno da nakon Špancirfesta kreće i izgradnja rotora na
raskrižju Gospodarske i Biškupečke, u planu je
rotor u Hrašćici, gradit će se rotor na
raskrižju Međimurske i Koprivničke, zatim jedan
rotor nas čeka na cesti prema Ludbregu, kod skretanja za
Motičnjak i prema Kućanu, te još jedan kod
Slobodne zone.
– Osim toga, nastavlja se obnova ulica i nogostupa u gradu. Od
planiranih 16 ulica, njih 13 do 14 će sigurno biti izvedeno do
kraja godine – najavio je Avar.
Također, na cesti D2, od slovenske granice do Ludbrega, svi
pješački prijelazi bit će označeni, najavio je Leverić.
Obilaznica Novog Marofa
Sredstva su Hrvatske ceste osigurale i za istočnu obilaznicu
Novog Marofa.
– Prošle godine u svibnju ovdje je bio Josip
Škorić, direktor Hrvatskih cesta. Bili smo tada u
Breznici, radi projektiranja i izgradnje
nogostupa. Krajem godine ili početkom iduće sve će biti spremno
za izgradnju. Zatim smo posjetili županijsku cestu
Breznica – Sudovec. Naime,
nekoliko godina cesta od Sudovca do Možđenca
bila je zatvorena, pa je sav promet išao preko županijske ceste.
Stoga smo tražili pomoć Hrvatskih cesta za njezino saniranje.
Nakon toga smo bili u Novom Marofu radi
projektiranja i izgradnje istočne obilaznice i na kraju bili
ovdje – rekao je saborski zastupnik Anđelko Stričak.
Brza cesta Varaždin – Ivanec – Lepoglava
– Veseli me tempo i dinamika rada HC. Obnavljanju se stare, grade
nove ceste, a naglasak je bio na izgradnji brze ceste
Varaždin – Ivanec – Lepoglava. Lokacijska je
ishođena, kreće se s projektiranjem. Do sredine iduće godine sva
dokumentacija trebala bi biti gotova. Na području Varaždinske
županije trebalo bi graditi četiri brze ceste, ova bi trebala
biti prva – rekao je Stričak.