PARFEM IZ MEĐIMURJA

SENSES OF CROATIA Novi parfem Dejana Levačića i dizajnera Renata Pongraca

Senses of Croatia u prodaju kreće na Renesansnom festivalu u Koprivnici

Dejan Levačić, kreator hrvatskih parfema i Renato Pongrac, višestruko nagrađivani dizajner osmislili su brend Senses of Croatia.

Radi se o paleti parfemskih kreacija koje su već svima dobro poznate u svijetu, a koje sada možete odabrati u kombinaciji prema vašim željama. Katruža, Kopriva, Bučino, Med, Gold, Aronija, Mak i Morska sol jedinstvene su kreacije koje udovoljavaju visokim standardima te su ujedno inovativne i patentirane.

Samostalni je proizvod u staklenoj ambalaži i drvenom okviru koji ima funkciju stalka za parfem.

U proizvodnji okvira isključivo se koristi drvo jasena ili bukve koje je odbačeno i nastalo kao višak u procesu izrade nekih drugih proizvoda. Na taj način racionalno i održivo iskorištavamo prirodne resurse.

Senses of Croatia u prodaju kreće na Renesansnom festivalu u Koprivnici.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije