
U subotu, 15. lipnja sjever Hrvatske postao je bogatiji za još jednu oazu vodene zabave – Aquapark MartiLandia. Svoje prve kupače MartiLandia je oduševila, no nisu samo kupači ostali očarani novim vodenim atrakcijama, već i brojni uzvanici službenog otvorenja
Tako su se u subotu u Termama okupila brojna imena zaslužna da se
ova hvalevrijedna investicija privede kraju. Zaslužni su svi jer
su svojim doprinosom potpomogli da se Terme kroz godina
poslovanja uzdignu u prepoznatljiv healthness resort, prvi takve
vrste u Europi.

Otvorenje je na jednom mjestu okupilo brojne, a među njima i
generalnog direktora LifeClass Termi Sveti Martin Igora
Nekića, načelnika Općine Sveti Martin na Muri
Dražena Crnčeca, župana Međimurske županije
Matiju Posavca, voditelja Turističke zajednice
Međimurske županije Rudija Grulu te direktoricu
prodaje i marketinga u LifeClass Termama Sveti Martin
Nušu Korotaj.

Investicija od preko 2.5 milijuna kuna
LifeClass Terme Sveti Martin ove su godine odlučile svojim gostima ponuditi nešto novo i svježe. Uprava tvrtke ušla je u investiciju od preko 2.5 milijuna kuna te s partnerima New Dieresin Contract S.r.l., vodećom tvrtkom u Europi po dizajnu, konstrukciji i instalaciji specijaliziranih proizvoda za vodene tobogane i bazene iz Italije te hrvatskom tvrtkom HJ Projekt iz Murskog Središća preuredila vodeni park. Tri nova velika tobogana, standardni otvoreni, adrenalinska kamikaza i lijevak, kao i novo dječje vodeno igralište izgrađeni su u 45 dana da bi velikim i malim kupačima priuštili ljetne avanture u vodenom parku novog naziva MartiLandia u Termama Sveti Martin.


Investicija u Aquapark MartiLandia još jedan je dokaz da
LifeClass Terme Sveti Martin kontinuirano investiraju u kvalitetu
usluge i proizvoda jer je to jedini način za zadržati poziciju
najkvalitetnijeg termalnog resorta u RH.


Nove investicije pod novim vodstvom
Igor Nekić, generalni direktor LifeClass Termi Sveti Martin
napomenuo je kako su LifeClass Terme Sveti Martin u posljednjih
sedam mjeseci investirale preko 3.5 milijuna kuna u hotel, od
čega je preko 2.5 milijuna kuna bilo investirano u Aquapark
MartiLandia. Sve realizirane investicije su pomno odabrane u
svrhu povećanja kvalitete usluge što u konačnici dovodi do
povećanja zadovoljstva gostiju i boljih rezultata. “Pozitivan
trend u rezultatima LifeClass Termi Sveti Martin pokazuje nam da
je smjer u kojem se poduzeće razvija ispravan te ćemo u
budućnosti nastaviti investirati u kvalitetu, a sve u svrhu veće
konkurentnosti na turističkom tržištu.” – istaknuo je Nekić koji
je funkciju generalnog direktora preuzeo u listopadu prošle
godine.

Također, Nekić napominje kako su Aquaparku MartiLandia pridodana 3 nova tobogana (klasični, spin bowl i kamikaza) te dječje vodeno igralište s dva tobogana za koje smatramo da će imati najveći utjecaj za privlačenje obitelji s djecom.

Aquapark Martilandia je ovom investicijom postao najkvalitetniji
aquapark na sjeveru Hrvatske kao i u regiji za što slobodno
možemo reći da uključuje područje Slovenije, Austrije i Mađarske
u radijusu 150 kilometara. Nuša Korotaj, direktorica prodaje i
marketinga ističe da je naziv Aquaparka MartiLandia nastao kao
asocijacija na mjesto u kojem živi Marti, maskota aquaparka. Lik
maskote je jelen Marti jer oko područja LifeClass Termi Sveti
Martin obitava puno divljih životinja, a najviše jelena,
životinje koju djeca vole.

“Ključ uspjeha je sinergija”, kazao je Grula, “možemo reći da su
Toplice motor turizma u Međimurju uz puno malih kotačića koji
pomažu u tom uspjehu.” Direktorica prodaje i marketinga Nuša
Korotaj istaknula je da su jedini takav aquapark na sjeveru
Hrvatske.

“Na krilima ESPA (European Spa Award) nagrade koju smo primili
prošli mjesec za kategoriju Inovativni Spa koncept, strategija
prodaje u budućem razdoblju će se još jače fokusirati na
germanskim tržištima te tržištima istočne Europe (Mađarska,
Poljska, Češka, Slovačka). Također okrenut ćemo se prema novim
tržištima kao npr. Italija, Njemačka i Srbija. Kroz healthness
strategiju prodaje promovirat ćemo i naglašavati učenje dr.
Rudolfa Steinera te antropozofiju koji su implementirani u naše
proizvode i usluge.” – istaknula je Nuša Korotaj.






