
- Za mene je ovo putovanje bilo korisno, zanimljivo a također i vrlo poučno iskustvo. Upoznali smo mnoge narode, običaje, kulture a također i dobre ljude. Bilo je to jedno predivno Erasmus putovanje - kaže učenik Petar Vlašić.
U OŠ Tomaša Goričanca ove godine provode se 3 Erasmus + projekta. Proteklog tjedna učenici Luka Šegović i Petar Vlašić te učiteljice Manuela Stričak i Iva Mihalic Krčmar bili su na mobilnosti u Rumunjskoj u školi Vulcana Pandele u sklopu projekta Tragovima kulturne baštine.
Ovo je treća mobilnost učenika i učitelja u ovom projektu gdje su
zemlje partneri Italija,Cipar, Španjolska, Francuska i Rumunjska.
U pet dana učenici i učitelji iz svih zemalja zajedno su
posjetili školu i sudjelovali na radionicama. Upoznali smo
povijest ovoga kraja i Muzej kulturne baštine, izrađivali
zdjelice na lončarskom kolu i bojali ih, upoznali se s narodnom
nošnjom i izradili malene lutkice u narodnoj nošnji, snimili
kratki animirani film.

Posjetili smo nekadašnji glavni grad Rumunjske Targoviste i današnji Bukurešt , te prekrasan dvorac Peles u Sinaii. Na završnoj svečanoj večeri podijeljeni su certifikati za sudjelovanju svim sudionicima uz prigodni program tradicionalnih plesova škole domaćina.
Nova prijateljstva i iskustva s putovanja neprocijenjiva su za učenike i učitelje i velika motivacija za daljnje projekte.
Učenik Petar Vlašić na kraju putovanja rekao je: ‘Bili smo kod
jedne vrlo ljubazne obitelji kod učenika Kevina koji je bio vrlo
zabavan. Bilo mi je lijepo družiti se s njim. Nadam se da će
njegova obitelj posjetiti i moju obitelj. Najzanimljivija
radionica mi je bila izrada malenih lutkica sa nošnjama jer smo
morali biti kreativni a također je i odličan suvenir. Za mene je
ovo putovanje bilo korisno, zanimljivo a također i vrlo poučno
iskustvo. Upoznali smo mnoge narode, običaje, kulture a također i
dobre ljude. Bilo je to jedno predivno Erasmus
putovanje.’

Preostale su još 3 mobilnosti u slijedećoj školskoj godini u
Francusku, Španjolsku i Cipar i nove aktivnosti koje se provode u
školi u ovom dvogodišnjem projektu.








