vina tomšić

NOVI SIMBOL VINARIJE U Muzeju Međimurja predstavljen novi vizualni identitet vinarije Tomšić

Novi simbol vinarije pronađen je u arhivi Muzeja Međimurje i potječe iz 7. stoljeća prije Krista, od kad se procjenjuje da je askos – prapovijesna posuda odnosno vrč iz kojeg su na području Međimurja točili vino

Točno mjesec dana uoči najveće regionalne vinske manifestacije – Urbanovog 2019. godine, Vina Tomšić u Muzeju Međimurja Čakovec predstavila su pot-puno novi vizualni identitet vinarije i svojih vina. 
Novi simbol vinarije pronađen je u arhivi Muzeja Međimurje i potječe iz 7. stoljeća prije Krista, od kad se procjenjuje da je askos – prapovijesna posuda odnosno vrč iz kojeg su na području Međimurja točili vino.
– Askos predstavlja jednu od najljepših posuda, u Hrvatskoj ih je otkriveno tek desetak. Koristio je ga je pretpostavljamo imućniji pojedinac. Ističe se oblicima odnosno figurama na posudi i ponosni smo što je iskopan baš u Međimurju, rekla je Branka Marciuš, kustosica arheoloških zbirki Muzeja Međimurje.
Ponosna što je Vinarija Tomšić na svoje boce i za vizualni identitet uzela upravo arheološki predmet iz Muzeja Međimurja, ravnateljica Maša Hrustek – Sobočan   istaknula je kako pozdravlja ovakav oblik suradnje koji ističe našu kulturnu baštinu i predstavlja je putem vrhunskog vina ne samo Hrvatskoj nego i svijetu, jer se ovdje radi o rijetkom vrhunskom artefaktu pronađenom na području cijele srednje Europe!
Dvadeset godina u ime Vinarije Tomšić etiketu je stvarao Bojan Barić, a on je taj posao, kako je rekao, predao u više nego kompetentne ruke Ivana Goričanca Denisa Perčića iz dizajn studija Reci Da.
– Ekskluziva je rijetkost i hvala Muzeju Međimurja na ovoj prilici da askos, ovaj vrijedan artefakt i eksponat visoke vrijednosti srednje Europe bude sinonim i nositelj brenda međimurske vinarije Tomšić. Ovo nije samo velika vrijednost za vinariju, već i za Muzej, našu županiju i cijelu Hrvatsku, istaknuo je Goričanec.

Izuzetne keramičke replike ASKOSA za promo misiju vinarije Tomšić izradila je međimurska umjetnica Jelena Valkaj sa suradnicima u atelieru KERAMOS.

Do potpisnika ovih redaka, još su protekli tjedan stigle informacije kako vinarija Tomšić uz prijedlog i idejni koncept i vođenje Ivana Goričanca i Denisa Perčića iz Studia Reci Da stvara novi brend vinarije. Naravno da smo odlučili provjeriti na licu mjesta o čemu se radi i na koji način će biti ispisana nova povijest jedne međimurske vinarije.

U prostranom Tomšićevom podrumu popričali smo sa vlasnicima vinarije Alojzom i Tatjanom Tomšić te Ivanom Goričancom o njihovim planovima i vizijama razvoja brenda i vinarije, a predstavili su nam i etikete svih vina koje će odlaziti na hrvatsko i svjetsko tržište.

Ukratko, Silvanac zeleni, Pušipel, Muškat žuti, Rizling rajnski, Chardonnay, Cabernet Sauvignon, Graševina, pjenušci Zlatni zvir i Rose brut te sva vina Tomšić nosit će novo ‘ruho’ sa istaknutim povijesnim simbolom askosa, kao, koliko nam je poznato, jedina vinarija u Hrvatskoj, a i šire koja na vinaskoj etiketi nosi artefakt iz matičnog muzeja i područja. Doista čast, ali i obaveza!

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije