Knjižnica i čitaonica Grada Preloga ove godine po prvi put aktivno obilježava Dane medijske pismenosti.
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 8. do 12. travnja održat će se drugi Dani Medijske pismenosti.
Tema koja se ove godine želi posebno naglasiti je poštovanje prema sebi i drugima u medijima.
Cilj Dana medijske pismenosti je osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti, osnaživanje građana, posebice djece i mladih vještinama medijske pismenosti te podrška odgojiteljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje.
Knjižnica i čitaonica Grada Preloga ove godine po prvi put aktivno obilježava Dane medijske pismenosti edukacijskim programom MuMa kojeg sufinancira Ministarstvo kulture RH.
Radionice multimedijske pismenosti ‘Kako postati Youtuber’ održavat će se u prostorima studijske čitaonice od utorka 9. travnja do četvrtka 11. travnja u terminu od 16 do 19 sati.
Radionice su prigodne za djecu u dobi od 11 do 13 godina, a dolazak na sva tri termina je obavezan jer se radionice tematski nastavljaju, a vodit će ih dipl.uč. informatike, Dario Šincek koji ima bogato iskustvo u radu s multimedijom, modernim kanalima komunikacije kao i s nadarenim učenicima.
Radionice su besplatne, a polaznici će naučiti razne tehnike snimanja i uređivanja video sadržaja, manipulaciju zvukovima i slikama te na kraju radionice montirati i objaviti svoj vlastiti YouTube video.
– Pozivamo vas da svoje kreativce prijavite na MuMu javljanjem na email adresu: knjiznica.prelog@gmail.com ali požurite s prijavama jer je broj polaznika ograničen – stoji u priopćenju.