Sjever Hrvatske sve se više u mnogočemu upisuje na svjetskoj karti posebnosti. Dokaz toga je i današnja čakovečka promocija nove kolekcije parfema iz niche domene pod brendom Evita Fragrances čiji su vlasnici Ana i Filip Ude
Vođeni svjetskim trendovima koje je u svoj rodni kraj donio parfumer Hrvatske Parfemske Kuće Tomislav Vrbanec, Ana i Filip angažirali su ga kako bi kreirao prave parfeme prema njihovim zamislima, a koje sada pod svojim vlastitim brednom nude na tržištu. Samim tim postali su i prvi poznati domaći par s vlastitim brednom parfema i stali uz bok brojnim svjetskim osobama iz svijeta sporta i showbuisniessa.
“U odabiru recepture bili smo inspirirani našim karakterima i poslovima kojima se bavimo. Tomislavu smo objasnili da želimo spoj nečega što svaka osoba ima u sebi, onaj opći karakter i alter ego koji možda i rjeđe izlazi na vidjelo te smo tako krenuli putem stvaranja dnevnih i večernjih mirisa koji se međusobno nadopunjavaju.”, kazala je Ana koja je poznata make up vizažistica nadodavši kako je tu potrebu osjetila i kod svojih klijentica te im želeći ponuditi nešto posebno u dogovoru sa suprugom krenula u novi poslovni projekt stvaranja vlastitog brenda.
Velikih sportskih postignuća, ali skromnog duha naš gimnastičar ovjenčan olimpijskom medaljom riječima potpore Aninoj poslovnoj ideji ukazao je na osobnu potrebu sportaša koji dnevno vrijedno treniraju, a ponekad su i u cjelodnevnom pokretu bez prestanka, za dnevnim i večernjim mirisom koji se svojim karakteristikama nadopunjuju nanošenjem na kožu.
Parfumer Tomislav Vrbanec osvrnuo se na stvaranje receptura i zahvalio Ani i Filipu na ukazanom povjerenju za kreiranje njihovog brenda rekavši kako su njihova druženja znala ponekad potrajati i satima u isprobavanju mirisnih esencija te da je prije konačnih odabira mirisnih receptura parfema pod brendom Evita Fragrances stvoreno nešto više od stotinu različitih receptura da bi na kraju bile odabrane četiri koje su danas prezentirane javnosti.
Kako je nastalo ime Evita Fragrances?
“Evitu smo posvetili svojoj kćerki Evi i ljepoti života općenito nimalo ne dvojeći da je to pravo ime za naš brend parfema.”, objasnila je Ana samu ideju imena kolekcije.