Na prijedlog Likovnog udruženja Čakovca, Zaklada je odlučila donacijom poduprti rad dviju međimurskih umjetnica; Mile Željeznjak, književnice i Gabrijele Binder, slikarice
Zaklada ‘Profesor dr. Josip Sabol’ utemeljena je u
Varaždinu, a ime dobila po osnivaču, svećeniku Varaždinske
biskupije prof. dr. Josipu Sabolu, koji je
njezinim osnutkom želio na neki način institucionalizirati svoje
osobno dobročinstvo, odnosno svjedočanstvo dobrote prema drugima.
Osnivač Zaklade profesor dr. Josip Sabol, svećenik, teolog,
sociolog i humanista, dugogodišnji profesor filozofske etike,
filozofije religije i socijalnih znanosti u Darmstadtu, u
Njemačkoj. Rođen je u Hodošanu 05. ožujka 1938. Na intervenciju
svog učitelja ostavio je 1949. god. svoje rodno selo i krenuo na
dugi put odgoja, obrazovanja, studija, učenja i poučavanja.
O zakladi koju je osnovao dr Josip Sabol kaže: ” Moja Zaklada se
rodila iz uvjerenja da sinteza između “znati – vjerovati – činiti
dobro” stvara jednu zrelu harmoničnu ličnost koja je sposobna
iščitavati smisao u svakoj situaciji na životnom putu na osobno
dobro i na dobro bližnjega.”
Na prijedlog Likovnog udruženja Čakovca, Zaklada je odlučila
donacijom poduprti rad dviju međimurskih umjetnica; Mile
Željeznjak, književnice i Gabrijele
Binder, slikarice. U prijedlogu Toni
Fažon, predsjednik LUČ-a navodi:
“Mila Željeznjak, književnica, autorica koja se svojim radom
afirmirala na području pjesništva, proze, a posebno se ističe
svojim radom za najmlađe. Dosad je objavila zbirku pripovjedaka
za djecu “Sretne priče”, U zbirci su sabrane pripovjetke
objavljivane u časopisima i listovima za djecu (“Smib”, “Radost”,
“Đurđevak”, i dr). Spomenuta knjiga u lektiri je za drugi razred
Osnovne škole. Nedavno je objavila zbirku igrokaza “Koliba pod
hrastom”, također namijenjenu djeci mlađeg uzrasta.
U svojem radu surađuje sa slikaricom Gabrijelom Binder koja je
autorica ilustracija za knjigu “Koliba pod hrastom”, kao i priče
za djecu “Zemlja sretnih snjegovića” koja je u pripremi za
izdavanje. Ilustracije Gabrijele Binder vizualno obogaćuju
spomenute priče i čine ih pristupačnijima djeci,..”