Novi trendovi u svijetu mirisa s kraljevskim predznakom...
Što želimo, za sebe ili od sebe? Na što pristajemo, s čime se
mirimo i kada smo i u kojoj mjeri spremni na kompromise? Zlatna
sredina, je li to pravilo kojeg se moramo držati jer nam kao
nešto jamči? Tisuću je pitanja, a nitko osim nas samih nema pravi
odgovor.
Stvari tako stoje kada je riječ o bilo kojem segmentu našeg
djelovanja i življenja. Svi mi od sebe i za sebe želimo najbolje.
Trudimo se da tako bude i na kraju ili uspijemo, ili ne ili smo
negdje na sredini. I tako uvijek iznova, a možda se i ne trudimo.
Ponekad se zapravo pitam, trudimo li se uopće, kao pojedinci, kao
zajednica? Odnosno trudimo li se dovoljno? Mislimo, pa čak smo i
uvjereni da je to što radimo naj naj, a odgovor koji dobijemo na
ono što radimo, nije taj koji smo očekivali.
I što onda?
U svijetu mirisa već se neko vrijeme osjeća zasićenje, pogotovo
ako govorimo o mainstream parfemima. Mainstream već u samoj
definiciji ne zvuči kao nešto bolje ako za sebe želimo drugačije,
posebnije. Jer mainstream je ono što je pristupačno, moderno, što
ima prođu, što spada u sredinu. Pa je onda vjerojatno i nešto što
je srednje.
A što ti dobivaš time što si, uvjetno rečeno u
modi? Kakav si onda ‘kada si u modi’? Svjetski trendovi pokazauju
da se upravo to sve više pitaju konzumenti. I ne samo to, sve im
je važnija kvaliteta. Upravo zato se i bilježi pad prodaje
mainstream parfema. Sukladno tome raste potražnja za niche
parfemima.
Niche parfemi nisu od jučer i nisu ništa novo. Koristile su ih u
dalekoj prošlosti kraljevske obitelji. Taj pojam potječe od
francuske riječi, znači niša, a predstavlja specijalne vrste
mirisa kojih i kakvih sigurno nema u drogerijama i velikim
lancima. Podrazumijeva i skuplje sastojke, ali istinski
ljubitelji mirisa to itekako znaju cijeniti.
Svaka kuća koja ima niche parfeme, a u Hrvatskoj Parfemskoj
Kući svi s ponosom nose tu oznaku, ima osobu, stručnu i
školovanu koja bira kvalitetne sastojke, pomno ih kombinira, kako
bi parfemi bili originalni i postojani, u odnosu na sve ostale.
Baš tako radim i sam kao glavni parfumer Hrvatske Parfemske
Kuće i moram priznati da u tom poslu istinski uživam.
Slijedom tog pokreta koji u prvi plan stavlja kvalitetu i
posebnost, ljubitelji parfema sve više žele to za sebe.
Jedinstvene mirisne potpise, prepoznatljive, a opet drukčije i
posebne.
Osim znanja i iskustva to je moguće postići isključivo
korištenjem čistih i rijetkih sastojaka. Upravo zbog te ‘čarobne
formule’, svaki od tih parfema reagira drugačije na svakom tko ga
nosi.
I onda ste vi VI, totalno unique sa
samo svojim mirisnim oblakom koji nije ni po čemu nalik svakom
mirisu koji nudi široka, drogerijska prodaja. Dodamo li svemu
tome još jedan izniman detalj, a prema najnovijim najavama u
svijetu mirisa – to je lansiranje parfema s barem jednim posebnim
sastojkom, imati ćete eksluzivno samo svoje mirisno carstvo.
Upravo to se stvara u Hrvatskoj Parfemskoj
Kući, ali tu ćemo tajnu još malo čuvati…
Vaš parfumer,
Tomislav Vrbanec