Na najvećem sajmu ekoloških proizvoda BIOFACH-u, održanom od 14. do 17. veljače ove godine u Nürnbergu u Njemačkoj, naše Međimurje predstavile su čak dvije tvrtke.
Svoj izložbeni prostor sa svim ekološki certificiranim proizvodima imale su tvrtke Pullulo, u čijem je vlasništvu brend Hazelo-proizvodi od ekološki uzgojenog lješnjaka te OPG KOS koji se bavi ekološkom proizvodnjom različitih proizvoda na bazi aronije.
Vodeći svjetski sajam organske hrane BIOFACH, u suradnji s međunarodnim sajmom za prirodnu i organsku osobnu njegu i kozmetiku VIVANESS-om i ove je godine privukao rekordan broj izlagača i posjetitelja.
BIOFACH svoju tradiciju provodi već 29. godinu zaredom, a ove je godine svoje proizvode predstavilo ukupno 3.218 izlagača iz 93 države. Sajmom je prošetalo čak 50.000 zaljubljenika u organske proizvode.
Potreba za proizvodnjom organske hrane u posljednjih se nekoliko godina neprestano povećava. Prošle su godine organski proizvodi samo u Njemačkoj ostvarili prihode veće od 10 milijardi eura, a zahvaljujući BIOFACHU, 1 od 10 proizvođača svake godine nanovo prihvaća organske metode uzgoja i proizvodnje hrane.
Naše međimurske uzdanice prirodne organske hrane, Hazelo i Aronia Kos vratile su se pune pozitivnih dojmova i novih ideja koje će implementirati u svoje proizvode i poslovanje.
Više desetaka tisuća ljudi iz cijeloga svijeta imalo je priliku uživati u delicijama naših međimurskih tvrtki, a posebno su ih razveselila ekološka alkoholna pića, Earl Lankert’s liker, vodka i rakija na bazi lješnjaka kao i gin od aronije.
Posebnu pozornost plijenio je i dizajn proizvoda naših izlagača. Naime, punih nekoliko mjeseci osmišljavali su pakiranja svojih proizvoda, a uloženi trud bio je višestruko nagrađen.
Posjetitelje je oduševio dizajn svih proizvoda, najviše su se isticali prah i kapsule od aronije te hladno prešano ulje lješnjaka.
BIOFACH za izlagače predstavlja najveću mrežu proizvođača organske hrane, dobavljača i potencijalnih klijenata, mjesto gdje ponuda proizvoda zadovoljava potražnju.
Iz Hazela i Aronije Kos ističu kako će uspješnost svog sudjelovanja na sajmu tek vidjeti u sljedećih nekoliko mjeseci, međutim kontakti koje su ostvarili, znanja koja su usvojili te pozitivni komentari i podrška daju im jak vjetar u leđa za daljnje uspješno poslovanje.
>>> Aronia kos (Facebook stranica)