MARTINA PINTARIĆ Od početnika novinara do direktorice u PR agenciji

Martina Pintarić iz Zasadbrega, koja danas živi i radi u Zagrebu, jedna je od onih sretnica koja je već na početku svog školovanja znala čime se želi baviti. Još je kao srednjoškolka postala dopisnica prestižnog hrvatskog medija, a nakon što je došla do mjesta urednice na radiju i sudjelovala u iznimno uspješnim projektima odlučila je da je vrijeme za zaokret karijere i posvetila se isključivo odnosima s javnošću. Danas je suvlasnica agencije 404, najveće PR i digitalne agencija u Hrvatskoj.

Sa 16 godina dopisnica Večernjeg lista

Martina još i danas pamti svoje dane u čakovečkoj Gimnaziji kada joj je postalo jasno da je novinarstvo ono u čemu se vidi i kada joj je vrlo mladoj pružena prilika da se dokaže u jednom od najboljih hrvatskih tiskanih medija, Večernjem listu.

– Bila sam tek drugi razred srednje škole, no Ivica Žišković, tadašnji šef dopisništva Večernjeg lista, pružio mi je veliku priliku. Sjećam se da je moj prvi tekst u Večernjaku bio o fašniku u Zasadbregu. Imao je ravno sedam redova, no ja sam bila najponosnija na svijetu – s osmijehom se prisjeća Martina.

Upis studija novinarstva na Sveučilištu u Zagrebu vidjela je kao jedini logični daljnji korak, a osim što je predano obavljala svoje studentske obaveze, čitavo vrijeme je i radila upravo u svojoj budućoj branši.

Od početnika novinara do direktorice klijenata u PR agenciji

Martina je kratko vrijeme bila dio tima Radija 101., a nakon toga je nekoliko godina posvetila Obiteljskom radiju, današnjoj Anteni Zagreb.

– Tamo sam prošla sve stepenice u novinarskoj redakciji, od izvještaja s placa do izvještaja iz Vlade i Sabora. Sve me to dovelo do mjesta urednice vijesti, a istodobno sam sudjelovala i u osmišljavanju i osnivanju Media Servisa, najvećeg radijskog news servisa – kaže Martina.

Iako je novinarstvo bilo njezina velika strast, nakon godina istraživanja, predanog rada i konstantnog napredovanja, odlučila je da je vrijeme za zaokret karijere. Upisala je CIPR, edukacijski program britanskog Kraljevskog instituta za PR, a iskustvo koje je stekla u području novinarstva bilo joj je i odskočna daska za dobivanje posla u Millenium promociji pa nakon toga u Premisi, dvije vodeće PR agencije u zemlji.

U Premisi je bila direktorica klijenata, dok je istovremeno njezin kolega Nikola Vrdoljak vodio Gingernet, najveću hrvatsku digitalnu agenciju. Kako su u više navrata razgovarali o tome da bi zajedno trebali pokrenuti svoju agenciju, što im je stečeno iskustvo svakako omogućavalo, prije tri i pol godine odlučili su se na taj hrabri korak.

Osnivanje vlastite agencije 404

Tako je nastala agencija 404. Ne, nije riječ o pogrešci koju 404 redovito simbolizira u digitalnom svijetu, nego o agenciji koja je u kratkom periodu postala vodeća PR i digitalna agencija na hrvatskom tržištu.

– Od početnog tima s petero zaposlenih agencija je u tri godine izrasla u tržišnog lidera s gotovo 60 zaposlenih te uredima u Zagrebu i Sarajevu. Za više od 70 klijenata, među kojima su i najveće kompanije u Hrvatskoj i regiji, naš stručan tim osigurava podršku bilo da je riječ o svakodnevnoj suradnji na internim ili eksternim komunikacijama ili najzahtjevnijim strateškim projektima. U pet odjela (odnosi s javnošću, sadržaj, kreativa, performance i analitika te društveni mediji) svi klijenti, bez obzira na to je li riječ o najvećim kompanijama u regiji, globalnim startupima ili malim hrvatskim tvrtkama, mogu računati na standardiziranu uslugu i konzultantsku podršku – pojašnjava nam Martina.

Ono što Martininu i Nikolinu tvrtku čini jedinstvenom jest to što su prvi u Hrvatskoj integrirali PR i digitalne komunikacije.

– Imamo sjajan tim stručnjaka, učimo, stalno isprobavamo nešto novo. Imamo i sjajne klijente koji nam daju priliku i povjerenje da s njima radimo na odličnim projektima. Osim toga, tržište se sve više razvija, osjećaju se pozitivni trendovi i ekonomski rast tako da vjerujem da su pred nama zanimljive godine – govori nam Martina.

Ponosna na svoje najveće uspjehe

Osnivanje agencije i nošenje sa svime što poduzetništvo nosi, za Martinu je najveći izazov s kojim se susrela u svojoj karijeri, ali isto tako i jedan od najdražih uspjeha.

– Svaki dan u agenciji donosi nove izazove i zato jako volim svoj posao. Imamo pregršt pojedinačnih projekata i nijedan dan nije jednak onom prethodnom. Osim toga, 404 može se pohvaliti sjajnim timom stručnjaka i na njih sam najponosnija – govori nam Martina.

Jednako tako uvijek se s osmijehom prisjeti i perioda kada je prije deset godina sudjelovala u osnivanju najvećeg komunikacijskog festivala u regiji namijenjenog stručnjacima iz područja novinarstva i odnosa s javnošću, Weekend Media Festivala.

– To je zasigurno jedan od mojih najdražih projekata. Ponosna sam i na to što ga isti tim radi puno desetljeće te se svake godine trudimo biti još bolji nego one prethodne – kaže Martina.

Uvijek se vraća Međimurju

Iako je njezin radni ritam poprilično zahtjevan, uvijek nastoji pronaći vrijeme za trčanje, koje joj je još od osnovnoškolskih dana ispušni ventil i za koje, kako sama kaže, vjeruje da je nikad neće “pustiti”.

Iako godinama živi u Zagrebu, Martina ne krije da je iznimno vezana uz svoje rodno Međimurje pa što više slobodnih trenutaka nastoji provesti s roditeljima, bratom, sestrom i ostatkom obitelji u svom rodnom kraju. Upravo joj boravak u međimurskoj prirodi, kao i druženje s najmilijima daju novu energiju za iduće poslovne poduhvate.

– Agencija 404 želi i dalje rasti. Želimo se širiti, raditi dobre projekte, natjecati se s konkurencijom iz najrazvijenijih zemalja i, dakako, pritom se dobro se zabavljati i uživati u poslu – zaključuje Martina Pintarić.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije