RAZGOVOR S POVODOM Vitomir Kirić, direktor MESAP-a Nedelišće

Sajam Mesap jesen 2017., koji će biti održan iduće subote i nedjelje, u razgovoru za naš portal sa drugim pojedinostima najavljuje njegov direktor Vitomir Kirić.

Mesap jesen 2017. doživljava svoje 11. izdanje. Kada, kako i zbog čega je pokrenuta priredba?

Prvi jesenski sajam, pod nazivom MESAP AGRO, organiziran je u studenom 2007. godine. Ideja nam je bila da na jednom mjestu okupimo proizvođače i distributere svih proizvoda i usluga koji su vezani uz poljoprivredu i prehrambenu industriju sa potencijalnim kupcima. Pod ovim nazivom sajamska je manifestacija organizirana do 2009. godine kada smo dodali nove tematske sadržaje – ekološku opremu, komunalno uređenje, te obnovljive izvore energije i modernu gradnju. Od tada je sajam organiziran pod nazivom MESAP JESEN.

Koliko je izlagača do sada prošlo priredbom?

U tijeku deset godina na jesenskom je sajmu izlagalo oko 800 izlagača.

Koliko se od njih stalno vraća i zbog čega?

– Od svih izlagača svake godine izlaže oko 70% stalnih izlagača, a 30% je onih koji se po prvi puta pojavljuju na sajmu MESAP JESEN. Svi oni izlagači koji već duže vrijeme izlažu svoje proizvode na jesenskom sajmu prepoznali su vrijednost MESAP-a kao mjesto dobre promidžbe i poslovnih kontakata.

Kako dugo ste Vi na čelu sajamske priredbe?

– Na čelnom mjestu MESAP-a d.o.o., pa tako i ove sajamske manifestacije, radim od početka 2011. godine.

Koliko je kroz taj period priredba porasla?

– Sajam MESAP JESEN je kroz desetak godina imao samo uzlaznu putanju, za razliku od nekih drugih sajamskih manifestacija. U prvim godinama je bilo na sajmu oko pedesetak izlagača, ali kroz godine je interes izlagača za nastup na sajmu porastao, naravno uz nove tematske cjeline sajma. Možemo konstatirati da je prosjek po jesenskom sajmu posljednjih godina između 90 i 100 izlagača.

Najavljujete kako je to mjesto najbolje za gospodarsku promociju u široj regiji. Zbog čega?

– Mesap stvara uvjete i omogućuje neposredan kontakt između proizvođača i kupaca, a to ni jedan drugi oblik trgovine ne može zamijeniti. Proizvođači prezentiraju svoje proizvode i usluge potencijalnim kupcima na jednostavan, ali prepoznatljiv način.

Jesenski je sajam vrijeme kada se prodaju i kupuju veće količine proizvoda za zimnicu, a uz sajamske popuste, to je posjetiteljima posebno interesantno. Mesap želi pridonijeti povezivanju postojećih i budućih proizvođača, otkupljivača, distributera, malih kupaca, građana. Činjenica da u Međimurju imamo privilegiju živjeti u dominantno prirodnom ambijentu, doprinosi važnosti svih zastupljenih tema ovogodišnjeg jesenskog sajma.

Tematski fokus ovogodišnje priredbe stavljen je na pčelarstvo i prateću industriju. Zbog čega?

– Tema koja nas posebno okupira na ovogodišnjem sajmu je pčelarstvo. Na izuzetan interes postojećih pčelara uoči sajma nadovezalo se zanimanje potencijalnih pčelara i kupaca pčelinjih proizvoda da prouče što će sajam novoga ponuditi u segmentu pripreme i kvalitete proizvoda, pakiranja i dizajna novih proizvoda na bazi meda.

Želja nam je da u idućim godinama pčelarstvo dobije vlastiti, specijalizirani sajam, jer to je tema koju istovremeno branimo iz puno razloga. Prvi je povezan s očuvanjem okoliša i prirodne ravnoteže flore i fauna, a na njega se nadovezuju pitanja ljudskog zdravlja i ekonomski potencijal pčelarske industrije, osobito sada kada su njezini proizvodi označeni prepoznatljivom markom.

Što bi još trebalo dodati?

– Za ovogodišnji jesenski sajam pripremili smo stručne sadržaje, zabavni program, te natjecanje udruga žena u pripremanju medenih kolača u subotu, lovačkih društava u pripremanju lovačkog gulaša u nedjelju, degustacije međimurskih vina, bogatu gastronomsku ponudu i druge sadržaje. Ulaz za posjetitelje je besplatan-to je ujedno direktorov poziv na ovu prestižnu gospodarsku priredbu.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije