Studenti MEV-a najbolji hrvatski tim na svjetskom natjecanju

Između 20 hrvatskih timova koji su ove godine sudjelovali na Google Online Marketing Challengeu, timovi studenata Međimurskog veleučilišta u Čakovcu smjestili su se na prvo i treće mjesto najboljih timova iz Hrvatske.

U konkurenciji od oko 10.000 studenata iz 60 zemalja, tim studenata 2. godine Menadžmenta turizma i sporta (Martin Brlek, Marina Cafuk, Tomislav Čolig, Antonija Marđetko, Veronika Srnec, Patrik Vodušek) smjestio se među najbolje timove na svijetu (35. mjesto nakon svih pobjednika, 1. mjesto najboljih timova iz Hrvatske) razvojem komunikacijske strategije za poduzeće Hobby hižica, dok je tim studenata (Marina Kočet, Mateja Krušec, Mateja Miklik, Valentina Pongrac, Kristina Žganec) osvojio 3. mjesto najboljih timova iz Hrvatske, razvojem komunikacijske strategije za Humana Novu.

Natjecanje se odvijalo na način da timovi samostalno pronađu klijenta i s njim dogovore komunikacijsku strategiju kroz koju će promovirati klijenta ili njegove proizvode i usluge koristeći Google AdWords. Svaki je tim na raspolaganju imao 250 dolara za koje su morali osmisliti kako ih što kvalitetnije iskoristiti za promociju kroz AdWords u periodu od tri tjedna.

Timovi su morali poslati 2 izvještaja – Pre-campaign report i Post campaign report, koji su se bodovali, provjeravali te se analizirala njihova uspješnost. Oba tima dobila su dobru ocjenu iz komunikacijskih strategija, čime su pokazala veliko znanje iz područja AdWords-a, razumijevanje online oglašavanja i ključnih područja uspješnosti te stvaranja kampanje koje su ostvarile iznad prosječne rezultate.

Ovim putem čestitamo studentima na njihovom iznimnom uspjehu, a oni zahvaljuju Hobby hižici i Humana Novi na susretljivosti, te poduzeću KG Media na savjetima i svesrdnoj pomoći tijekom natjecanja!

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije