Privatni kupci najviše vole Suzuki Vitaru

Od lani ukupno registriranih 5792 novih Volkswagena, samo 21,32 posto kupili su privatni kupci. Usprkos tome, Volkswagen je i kod građana po apsolutnim brojkama (1235 registracija) bio najprodavanija marka u Hrvatskoj, ispred Renaulta s 1051 automobilom koliko su ih u 2015. kupili građani (37,66% ukupne prodaje Renaulta u 2015.).

Udio građana kupaca u ukupnom tržištu u odnosu na pravne osobe lani je bio vrlo malih 30,9%, a samo tri marke automobila češće su kupovali građani nego tvrtke – Toyotu, Suzuki i Nissan.

Marke, pak, s najmanjim postotkom građana među kupcima su Infiniti, Seat, Škoda, Mercedes i Fiat, koji su lani, primjerice, građani registrirali u samo 103 primjerka. U prva tri mjeseca ove godine udio građana u prodaji podigao se na 37%, a modeli koje su privatni kupci najviše tražili u apsolutnim brojkama su Suzuki Vitara, Renault Clio (lani najprodavaniji), VW Golf, Opel Astra i Hyundai i30.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije