Međimurje mora postati brendirana destinacija

Predsjednik Strukovne grupe za turizam koja djeluje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori Županijskoj komori Čakovec Marijan Martinjaš na posljednjoj sjednici skrenuo je pozornost na nužno brendiranje destinacije, ali i na još uvijek zapostavljenu turističku promociju kontinentalnog turizma, u odnosu na jadranski.

Naime, Međimurje izuzetno dobro razvija sve segmente turizma, no, ono što nam fali je promocija destinacije na različitim tržištima. Tu je i problem sustavnog promoviranja hrvatskog turizma jer je najveći dio sredstava usmjeren na jadranske destinacije, dok se kontinentalna Hrvatska, mada ima niz turističkih sadržaja, ne promovira dovoljno, smatra Martinjaš.

Drugi je problem u podjeli potpora koje se dijele prema broju ostvarenih turističkih rezultata, što nije u redu, jer oni koji ostvaruju najveći broj noćenja, a to su oni u Istri ili Dalmaciji koji imaju i najveće prihode, dobivaju na promociji i najviše, umjesto da je obrnuto. Takva raspodjela turističkih potpora ne ide kontinentalnom turizmu u prilog, ističe Martinjaš.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije